Întrebări frecvente

Ce este POP3?

POP3 înseamnă „Post Office Protocol revision 3”. Acest protocol gestionează primirea emailurilor în clientul dvs. de email. Este important de precizat că folosind POP3, emailurilor vor fi descarcate de pe server și stocate local (dar există posibilitatea stocării lor și pe server). Dacă se dorește stocarea emailurilor pe server este recomandată utilizarea IMAP.

Ce este IMAP?

IMAP este o prescurtare de la Internet Message Access Protocol și este unul dintre cele două cele mai populare protocoale pentru primirea de emailuri pe Internet (celălalt este POP3). Principalul avantaj al IMAP este că face posibilă primirea unui email pe mai multe computere deoarece emailul este păstrat pe server.

Ce este SMTP?

SMTP este o prescurtare de la „Simple Mail Transfer Protocol”. Protocolul SMTP permite aplicațiilor să transmită emailuri pe Internet. Pe scurt, SMTP gestionează emailurile pe care le trimiteți; clientul dvs. de email se conectează la serverul de email și vă trimite emailul. Pentru primirea emailurilor se utilizează alte protocoale – POP3 și IMAP. Pentru a preveni trimiterea de SPAM, la trimiterea de emailuri este necesară autentificarea SMTP.

Ce este un Răspuns Automat?

Un răspuns automat sau auto-responder este un email „răspuns” trimis automat atunci când un email sosește într-un anumit cont. Este folosit în general pentru mesaje de genul „Sunt plecat din birou”, pentru a-i informa pe cei care vă trimit email-uri ca nu sunteți disponibil, fără a fi nevoie să răspundeți manual. Puteți seta mai multe autorespondere pentru un cont.

Care este dimensiunea maximă a unui email (in out)?

Pentru a se asigura funcționarea în condiții optime a serverului de email, respectiv pentru a asigura furnizarea serviciului în condiții optime, dimensiunea maximă a unui email este de 50 MB, respectiv dimensiunea maximă a unui atașament este de 50 MB. În cazul în care vă este trimis un email care depășește valorile admise, expeditorul va fi înștiințat de imposibilitatea livrării email-ului printr-un mesaj generat automat.

Ce înseamnă Redirecționare Email?

Cu Redirecționare Email puteți redirecționa un email care în mod normal vă era dvs. destinat și către altă adresă de email la alegere.

Ce este un Filtru Email?

Cu ajutorul unui filtru de email puteți bloca pentru a nu mai primi email-uri de la anumite adrese de email, sau adrese de email cu un anumit conținut. Pentru aceasta dați click pe Creare Filtru (Add Filter) și configurați filtrul. De exemplu dacă doriți să nu mai primiți email-uri cu conținut de genul: „Oferta speciala” selectați Corp (Body) care conține (contain) Oferta speciala și apasați butonul Creare (Create).